دیدار جمعی از طلاب و فضلای نخبه‌ی اهل‌سنت با آیت الله سید مجتبی نورمفیدی

جمعی از طلاب و فضلای نخبه و فعالان فرهنگی اهل سنت استان گلستان ضمن بازدید از پژوهشگاه مطالعات فقه معاصر با آیت‌ﷲ سید مجتبی نورمفیدی ریاست این پژوهشگاه دیدار کردند.

 

 

جمعی از طلاب و فضلای نخبه و فعالان فرهنگی اهل سنت استان گلستان ضمن بازدید از پژوهشگاه مطالعات فقه معاصر با آیت‌ﷲ سید مجتبی نورمفیدی ریاست این پژوهشگاه دیدار کردند.

در ابتدای این برنامه، مهمانان در سالن اجتماعت پژوهشگاه حضور یافتند توضیحاتی پیرامون اهداف و برنامه‌ها و ساختار پژوهشگاه از جمله پژوهشکده‌های مختلف و برنامه‌های علمی در دست اجرا ارائه گردید.

سپس طلاب و فضلای نخبه اهل‌سنت در کتابخانه این پژوهشگاه حضور یافته و با کتاب‌ها و منابع تخصصی فقه معاصر آشنا شدند. در ادامه مسئولان پژوهشکده‌ها توضیحات لازم را ارائه دادند.

در پایان این برنامه، مهمانان با حضور در سالن جلسات پژوهشگاه، با آیت‌ﷲ سیدمجتبی نورمفیدی ریاست پژوهشگاه دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

آیت‌ﷲ سید مجتبی نورمفیدی رئیس پژوهشگاه مطالعات فقه معاصر ضمن اشاره به اینکه این وحدت و همدلی میان مذاهب ثمره تلاشهای امام راحل و مقام معظم رهبری است بیان کردند: انصافا وحدت از اصول لایتغیر مقام معظم رهبری است که با آن صلابت و ایستادگی بر این اصل و با پرداخت هزینه های آن، این مهم حاصل شد. ایشان با پایداری بر این اصل و دادن هزینه هایی که از بسیاری از آنها عموم مردم مطلع نیستند این مهم را در جامعه ما محقق کردند.

در ادامه ایشان ضمن یادکرد از شهید سید حسن نصرﷲ و بیان اینکه ایشان سید الشهدای اخیر بود، افزودند: تجلی وحدت امروز در قضایای لبنان و فلسطین مشهود است که شیعه و اهل سنت از یکدیگر محافظت و دفاع می کنند و ما می بینیم که این خونهای ریخته شده چطور دلهای شیعیان لبنان و اهل سنت فلسطین را به یکدیگر گره زده است.

در پایان ایشان با دعا برای پیروزی امت اسلامی فرمودند: ان شاء ﷲ خون شهید هنیه و شهید نصرﷲ و این خون هایی که در حال ریخته شدن است درخت مقاومت را تنومند تر خواهد کرد و صهیونیست ها با این جنایات ددمنشانه خود راه به جایی نخواهند برد.

 

 

برچسب‌ها:, , , , , , , , , , , , , , , , , , ,