۲۵۶ | جلسه اول |
۱۳۹۷/۰۷/۱۸ |
سند رساله حقوق – محتوای رساله حقوق |
|
|
|
۲۵۷ | جلسه دوم |
۱۳۹۷/۰۸/۲۳ |
شرح رساله حقوق امام سجاد(ع) - معنای لغوی حق - معنای لغوی حق - معنای اصطلاحی حق - معنای حق در فلسفه - معنای حق در فقه - معنای فقه در حقوق |
|
|
|
۲۵۸ | جلسه سوم |
۱۳۹۷/۰۸/۳۰ |
شرح رساله حقوق امام سجاد(ع) - معنای حق در اخلاق - معنای حق در علم سیاست - حق در قرآن |
|
|
|
۲۵۹ | جلسه چهارم |
۱۳۹۷/۰۹/۰۷ |
معنای حق |
|
|
|
۲۶۰ | جلسه پنجم |
۱۳۹۷/۰۹/۱۴ |
گستره حق در اسلام - تلازم حق و تکلیف - منشأ حقوق |
|
|
|
۲۶۱ | جلسه ششم |
۱۳۹۷/۰۹/۲۱ |
انظار مختلف درباره منشأ حقوق - نظریه اول: طبیعت - نظریه دوم: توافق جمعی - نظریه سوم: خداوند |
|
|
|
۲۶۲ | جلسه هفتم |
۱۳۹۷/۰۹/۲۸ |
منشأ حق - دلیل بر نظریه سوم درباره منشأ حقوق |
|
|
|
۲۶۳ | جلسه هشتم |
۱۳۹۷/۱۰/۱۲ |
دلیل نقلی بر نشأت همه حقوق از خداوند - ملاک جعل حق توسط خداوند برای انسان |
|
|
|
۲۶۴ | جلسه نهم |
۱۳۹۷/۱۰/۱۹ |
تلازم حق و تکلیف |
|
|
|
۲۶۵ | جلسه دهم |
۱۳۹۷/۱۰/۲۶ |
کمال نفوس انسانی - غایت جعل حقوق و تکالیف |
|
|
|
۲۶۶ | جلسه یازدهم |
۱۳۹۷/۱۱/۱۰ |
حقوق اعضای بدن |
|
|
|
۲۶۷ | جلسه دوازدهم |
۱۳۹۷/۱۲/۰۳ |
اشاره ای اجمالی به حقوق |
|
|
|
۲۶۸ | جلسه سیزدهم |
۱۳۹۷/۱۲/۱۶ |
بزرگترین حق خدا |
|
|
|
۲۶۹ | جلسه چهاردهم |
۱۳۹۷/۱۲/۲۵ |
عبادت بزرگترین حق خداست - عبادت تشریعی - حقیقت عبادت - پاسخ به یک اشکال |
|
|
|
۲۷۰ | جلسه پانزدهم |
۱۳۹۸/۰۱/۲۲ |
فلسفه عبادت - مقدمه |
|
|
|
۲۷۱ | جلسه شانزدهم |
۱۳۹۸/۰۱/۲۸ |
خلاصه جلسه گذشته - فلسفه عبادت - ادامه مقدمه |
|
|
|
۲۷۲ | جلسه هفدهم |
۱۳۹۸/۰۵/۰۴ |
مروری بر مطالب گذشته - انسان موجودی نیازمند و در جستجوی کمال مطلق - خلاصه بحث |
|
|
|
۲۷۳ | جلسه هجدهم |
۱۳۹۸/۰۷/۲۰ |
ویژگیهای معبود حقیقی |
|
|
|
۲۷۴ | جلسه نوزدهم |
۱۳۹۸/۰۸/۲۲ |
مقومات معبود حقیقی : ۱. ربوبیت - ۲. الوهیت |
|
|
|
۲۷۵ | جلسه بیستم |
۱۳۹۸/۰۸/۲۹ |
خالقیت - ۳. خالقیت - استقلال در ارکان سه گانه |
|
|
|
۲۷۶ | جلسه بیست و یکم |
۱۳۹۸/۰۹/۰۹ |
ویژگیهای عابد - نکته |
|
|
|
۲۷۷ | جلسه بیست و دوم |
۱۳۹۸/۰۹/۱۳ |
اخلاص مهمترین شرط عبادت - معنای اخلاص |
|
|
|
۲۷۸ | جلسه بیست و سوم |
۱۳۹۸/۰۹/۲۰ |
حقیقت اخلاص |
|
|
|
۲۷۹ | جلسه بیست و چهارم |
۱۳۹۸/۱۰/۰۷ |
اخلاص قبل از عمل و بعد از عمل - ۱. اخلاص قبل و حین عمل |
|
|
|
۲۸۰ | جلسه بیست و پنجم |
۱۳۹۸/۱۰/۱۱ |
اساسی ترین راه خالص کردن نیّت |
|
|
|
۲۸۱ | جلسه بیست و ششم |
۱۳۹۸/۱۰/۱۷ |
اخلاص بعد از عمل |
|
|
|
۲۸۲ | جلسه بیست و هفتم |
۱۳۹۸/۱۰/۲۵ |
مراتب اخلاص |
|
|
|
۲۸۳ | جلسه بیست و هشتم |
۱۳۹۸/۱۱/۰۳ |
مراتب اخلاص: مرتبه پنجم – مرتبه ششم – مرتبه هفتم – مرتبه هشتم |
|
|
|
۲۳۹۱ | جلسه بیست و نهم |
۱۳۹۸/۱۱/۱۹ |
مهمترین نتیجه عبادت خالصانه - حقیقت کفایت خداوند |
|
|
|
۲۳۹۲ | جلسه سی ام |
۱۳۹۸/۱۱/۳۰ |
حق نفس انسان - اهمیت شناخت نفس انسانی |
|
|
|
۳۶۵۷ | جلسه سی و یکم |
۱۳۹۹/۰۷/۰۲ |
حق انسان بر خویش - حقوق معنوی و مادی - غایت آفرینش انسان |
|
|
|
۳۶۶۷ | جلسه سی و دوم |
۱۳۹۹/۰۶/۰۹ |
چیستی کمال انسانی |
|
|
|
۳۷۰۲ | جلسه سی و سوم |
۱۳۹۹/۰۸/۰۷ |
شرح رساله حقوق - جلسه سی و سوم - راه رسیدن به کمال انسانی: رکن اول: فطرت - رکن دوم: نقشه راه (دین) - رکن سوم: راهنما (انسان کامل) |
|
|
|
۳۷۱۸ | جلسه سی و چهارم |
۱۳۹۹/۰۸/۲۱ |
تأثیر افعال اعضا بر روح و نفس آدمی |
|
|
|
۳۷۸۶ | جلسه سی و پنجم |
۱۳۹۹/۰۸/۲۸ |
ربط بین استیفای حقوق نفس انسانی و ادای حقوق اعضا - مقدمه اول: ترکیب انسان از روح و بدن - مقدمه دوم - مقدمه سوم: کیفیت تعلق نفس به بدن |
|
|
|
۴۰۶۲ | جلسه سی و ششم |
۱۳۹۹/۰۹/۰۵ |
کیفیت تعامل نفس و بدن - توضیحی درباره مقدمه اول - مقدمه چهارم: کیفیت تعامل نفس و بدن |
|
|
|
۴۴۱۰ | جلسه سی و هفتم |
۱۳۹۹/۰۹/۱۲ |
جلسه سی و هفتم - دو احتمال - مقدمه پنجم |
|
|
|
۴۴۲۴ | جلسه سی و هشتم |
۱۳۹۹/۰۹/۱۹ |
نتیجه مقدمات پنج گانه - ادای حق نفس از مسیر ادای حق اعضای هفتگانه |
|
|
|
۴۴۳۶ | جلسه سی و نهم |
۱۳۹۹/۰۹/۲۶ |
وجه تقدیم حق زبان |
|
|
|
۴۴۵۳ | جلسه چهلم |
۱۳۹۹/۰۱۰/۰۳ |
وجه تقدیم زبان بر سایر اعضا: ۱. اشراف زبان بر سایر اعضا - ۲. کلام، زیباترین و زشتترین مخلوقات - ۳. کلام، منشأ خطاها و گناهان - ۴. زبان معیار تقوا |
|
|
|
۴۵۳۰ | جلسه چهل و یکم |
۱۳۹۹/۱۰/۱۷ |
آثار فردی و اجتماعی زبان |
|
|
|
۴۵۳۴ | جلسه چهل و دوم |
۱۳۹۹/۱۰/۲۳ |
سخن گفتن از جنس عمل است |
|
|
|
۴۵۵۰ | جلسه چهل و سوم |
۱۳۹۹/۱۱/۰۸ |
معنای «اکرامه علی الخَنی» - معنای خَنا - مصادیق «خنا»: ۱. غیبت - تعریف اول - تعریف دوم |
|
|
|
۴۵۸۱ | جلسه چهل و چهارم |
۱۳۹۹/۱۱/۲۱ |
عظمت گناه غیبت |
|
|
|
۴۵۹۲ | جلسه چهل و پنجم |
۱۳۹۹/۱۱/۲۹ |
آثار دنیوی و اخروی غیبت: الف) آثار دنیوی: ۱. آثار فردی : اثر اول: ادنی الکفر - اثر دوم: دخول در ولایت شیطان - اثر سوم: محاربه با خدا |
|
|
|
۴۶۰۷ | جلسه چهل و ششم |
۱۳۹۹/۱۲/۰۶ |
آثار دنیوی و اخروی غیبت: ۴. رسوایی - ۵. رضایت غیبتشونده، شرط پذیرش توبه - ۶. افنای حسنات |
|
|
|
۴۶۲۲ | جلسه چهل و هفتم |
۱۳۹۹/۱۲/۱۳ |
آثار اجتماعی غیبت |
|
|
|
۴۶۳۰ | جلسه چهل و هشتم |
۱۳۹۹/۱۲/۱۸ |
آثار اخروی غیبت |
|
|
|
۴۶۴۲ | جلسه چهل و نهم |
۱۴۰۰/۰۱/۱۸ |
دروغ – ناسازگاری دروغ با ایمان – دروغ کلید همه پلیدیها |
|
|
|
۴۶۸۰ | جلسه پنجاهم |
۱۴۰۰/۰۲/۲۹ |
چهار ویژگی شخصیتی دروغگو - ویژگی اول: پستی و حقارت - ویژگی دوم: بیعقلی - ویژگی سوم: ناجوانمردی - ویژگی چهارم: دورویی - |
|
|
|
۴۶۹۰ | جلسه پنجاه و یکم |
۱۴۰۰/۰۳/۰۵ |
آثار دنیوی و اخروی دروغ - ۱. اثر مادی دنیوی - ۲. اثر معنوی دنیوی |
|
|
|
۴۷۰۵ | جلسه پنجاه و دوم |
۱۴۰۰/۰۳/۱۲ |
آثار اخروی دروغ - ۱. سیاهی چهره - ۲. بوی بسیار نامطبوع و تنفر و لعن ملائکه |
|
|
|
۴۷۹۷ | جلسه پنجاه و سوم |
۱۴۰۰/۰۷/۲۱ |
۳. تهمت - آیات ۱۱ تا ۱۹ سوره نور |
|
|
|
۴۸۱۶ | جلسه پنجاه و چهارم |
۱۴۰۰/۰۷/۲۸ |
نکات مهم آیات ۱۱ تا ۱۹ سوره نور |
|
|
|
۴۸۲۹ | جلسه پنجاه و پنجم |
۱۴۰۰/۰۸/۰۵ |
بزرگی گناه تهمت |
|
|
|
۴۸۳۵ | جلسه پنجاه و ششم |
۱۴۰۰/۰۸/۱۲ |
آثار تهمت - ۱. آثار معنوی دنیوی: فردی - اثر اجتماعی - حرمت شکنی - ناامنی - ۲. آثار مادی دنیوی ۳. آثار اخروی |
|
|
|
۴۸۵۲ | جلسه پنجاه و هفتم |
۱۴۰۰/۰۸/۱۹ |
4. ناسزا و دشنام - زشتی ناسزا و دشنام |
|
|
|
۴۸۶۸ | جلسه پنجاه و هشتم |
۱۴۰۰/۰۸/۲۶ |
آثار ناسزا و دشنام - ۱. آثار مادی - ۲. آثار معنوی: دشمنی - کاسته شدن منزلت - دوری از اسلام و قرب به نفاق |
|
|
|
۴۸۸۴ | جلسه پنجاه و نهم |
۱۴۰۰/۰۹/۰۳ |
آثار اخروی - عدم فرق بین دشنام ابتدایی و دشنام تقابلی در ترتب آثار |
|
|
|
۴۸۹۹ | جلسه شصتم |
۱۴۰۰/۰۹/۱۰ |
سایر مصادیق بد زبانی |
|
|
|
۴۹۲۰ | جلسه شصت و یکم |
۱۴۰۰/۰۹/۱۷ |
حق دوم: عادت دادن زبان به خیر |
|
|
|
۴۹۳۴ | جلسه شصت و دوم |
۱۴۰۰/۹/۲۴ |
حق سوم زبان |
|
|
|
۴۹۴۰ | جلسه شصت و سوم |
۱۴۰۰/۱۰/۰۱ |
حق چهارم زبان |
|
|
|
۴۹۵۷ | جلسه شصت و چهارم |
۱۴۰۰/۱۰/۰۸ |
حق پنجم زبان |
|
|
|
۴۹۷۲ | جلسه شصت و پنجم |
۱۴۰۰/۱۰/۲۲ |
حق ششم زبان: سنجیده سخن گفتن |
|
|
|
۴۹۹۶ | جلسه شصت و ششم |
۱۴۰۰/۱۰/۲۹ |
حق گوش - گوش و چشم، ابزارهای آگاهی انسان |
|
|
|
۵۰۰۰ | جلسه شصت و هفتم |
۱۴۰۰/۱۱/۰۶ |
گوش، دروازه قلب |
|
|
|
۵۰۲۲ | جلسه شصت و هشتم |
۱۴۰۰/۱۱/۲۰ |
تقدم گوش بر چشم |
|
|
|
۵۰۴۸ | جلسه شصت و نهم |
۱۴۰۰/۱۲/۰۴ |
حق اول گوش |
|
|
|
۵۰۶۶ | جلسه هفتادم |
۱۴۰۰/۱۲/۱۸ |
حق ایجابی گوش |
|
|
|
۵۰۷۷ | جلسه هفتاد و یکم |
۱۴۰۰/۱۲/۲۴ |
دو معیار برای ارزشمندی شنیدنیها - ۱. ایجاد خیر در قلب - ۲. کسب خلق کریم |
|
|
|
۵۱۷۵ | جلسه هفتاد و دوم |
۱۴۰۱/۰۷/۲۷ |
۳. حق چشم - توضیح کلی - فرق چشم بستن بر حرام و ترک ابتذال |
|
|
|
۵۱۹۳ | جلسه هفتاد و سوم |
۱۴۰۱/۰۸/۰۴ |
چشم، دروازه آگاهی - تفاوت «عین» و «بصر» و «نظر» |
|
|
|
۵۲۰۹ | جلسه هفتاد و چهارم |
۱۴۰۱/۰۸/۱۱ |
انواع چشم از جهت کسب آگاهی و عدم آن |
|
|
|
۵۲۲۵ | جلسه هفتاد و پنجم |
۱۴۰۱/۰۸/۱۸ |
مبنای ثبوت حق برای چشم - حق اول چشم - انواع کلی نگاه حرام |
|
|
|
۵۲۴۷ | جلسه هفتاد و ششم |
۱۴۰۱/۰۹/۰۲ |
آثار چشم بستن از حرام : آثار دنیوی - آثار اخروی |
|
|
|
۵۲۶۲ | جلسه هفتاد و هفتم |
۱۴۰۱/۰۹/۰۹ |
انواع نگاه حرام |
|
|
|
۵۲۸۳ | جلسه هفتاد و هشتم |
۱۴۰۱/۰۹/۲۳ |
منع از رها شدگی چشم |
|
|
|
۵۲۹۶ | جلسه هفتاد و نهم |
۱۴۰۱/۰۹/۳۰ |
حق چشم - نمونهای از نگاههای عبرت آموز |
|
|
|
۵۳۰۳ | جلسه هشتادم |
۱۴۰۱/۱۰/۱۴ |
لزوم عبرت آموزی با چشم |
|
|
|
۵۳۲۰ | جلسه هشتاد و یکم |
۱۴۰۱/۱۰/۲۱ |
حق پا - بیان اجمالی |
|
|
|
۵۳۳۰ | جلسه هشتاد و دوم |
۱۴۰۱/۱۰/۲۸ |
حقوق سلبی پا - ۱.نپیمودن راه حرام - انواع مشی به سوی حرام - ۱.مشی، مقدمه حرام - ۲. مشی، عین حرام - ۳. مشی، جزئی از حرام |
|
|
|
۵۳۵۷ | جلسه هشتاد و سوم |
۱۴۰۱/۱۱/۱۲ |
فرق حق پا و حکم مشی – برخی مصادیق حق سلبی پا |
|
|
|
۵۳۷۵ | جلسه هشتاد و چهارم |
۱۴۰۱/۱۱/۲۶ |
نکته - حق دوم پا |
|
|
|
۵۳۸۳ | جلسه هشتاد و پنجم |
۱۴۰۱/۱۲/۰۳ |
حق ایجابی پا |
|
|
|
۵۴۰۰ | جلسه هشتاد و ششم |
۱۴۰۱/۱۲/۱۰ |
مشی، موضوع پاداش |
|
|
|
۵۴۳۶ | جلسه هشتاد و هفتم |
۱۴۰۲/۰۲/۱۳ |
توضیح «لا قُوَّهَ اِلاَّ بِاللَّهِ» |
|
|
|
۵۴۵۰ | جلسه هشتاد و هشتم |
۱۴۰۲/۰۲/۲۰ |
احتمالات سه گانه - احتمال اول - احتمال دوم - احتمال سوم |
|
|
|
۵۴۶۲ | جلسه هشتاد و نهم |
۱۴۰۲/۰۲/۲۷ |
جلسه هشتاد و نهم - حق دست - توضیح اجمالی |
|
|
|
۵۴۷۷ | جلسه نودم |
۱۴۰۲/۰۳/۰۳ |
حق دست - معنای ید - حق اول (سلبی) |
|
|
|
۵۵۲۱ | جلسه نود و یکم |
۱۴۰۲/۰۷/۱۹ |
خلاصه جلسه گذشته – مصادیق دیگر دست درازی حرام |
|
|
|
۵۵۴۷ | جلسه نود و دوم |
۱۴۰۲/۰۸/۰۳ |
دو اثر مهم دست درازی به حرام - ۱.عقوبت اخروی - ۲. رسوایی و سرزنش مردم در دنیا |
|
|
|
۵۵۵۹ | جلسه نود و سوم |
۱۴۰۲/۰۸/۱۰ |
منع از قبض ید نسبت به واجبات |
|
|
|
۵۵۷۴ | جلسه نود و چهارم |
۱۴۰۲/۰۸/۱۷ |
حقوق مستحب و مکروه دست |
|
|
|
۵۵۹۰ | جلسه نود و پنجم |
۱۴۰۲/۰۸/۲۳ |
دو شاخص برای پاداش نیکوی دست: ۱. پرهیز |
|
|
|
۵۶۰۶ | جلسه نود و ششم |
۱۴۰۲/۰۹/۰۱ |
شرافت ید - حقیقت شرافت |
|
|
|
۵۶۲۷ | جلسه نود و هفتم |
۱۴۰۲/۰۹/۱۵ |
حق شکم - بیان کلی |
|
|
|
۵۶۴۳ | جلسه نود و هشتم |
۱۴۰۲/۰۹/۲۲ |
تغذیه لازمه زندگی بشر |
|
|
|
۵۶۵۷ | جلسه نود و نهم |
۱۴۰۲/۱۰/۰۶ |
مقدمه دوم: امکان تعبد به ظن – اشکال محقق نایین به شیخ انصاری و بررسی آن – عدم ارتباط سخن ابن سینا درباره امکان با بحث ما - نتیجه – شرح رساله حقوق |
|
|
|
۵۶۸۵ | جلسه صدم |
۱۴۰۲/۱۰/۲۰ |
آثار حرام خواری - آثار وضعی |
|
|
|
۵۶۹۷ | جلسه صد و یکم |
۱۴۰۲/۱۰/۲۷ |
ادامه «آثار وضعی حرامخواری» - ۵. قساوت قلب - ۶. عدم استجابت دعا - ۷. سلب برکت - ۸. عدم پذیرش حق و نصیحت |
|
|
|
۵۷۱۰ | جلسه صد و دوم |
۱۴۰۲/۱۱/۰۴ |
ادامه آثار وضعی حرام خواری - ۹. موت القلب - ۱۰. محو اعمال خیر - ۱۱. بی اثر بودن عبادت |
|
|
|
۵۷۲۲ | جلسه صد و سوم |
۱۴۰۲/۱۱/۱۱ |
آثار اخروی حرام خوری - ۱. منع از ورود به بهشت - ۲. نزول عذاب الهی - ۳. مشمول لعنت فرشتگان - ۴. محرومیت از شفاعت |
|
|
|
۵۷۴۲ | جلسه صد و چهارم |
۱۴۰۲/۱۲/۰۲ |
مهمترین عامل حرام خواری - حلال خواری |
|
|
|
۵۷۵۶ | جلسه صد و پنجم |
۱۴۰۲/۱۲/۱۶ |
آثار فقهی حرام خواری - حق دوم شکم: میانه روی در حلال خواری - بیان کلی |
|
|
|
۵۷۸۰ | جلسه صد و ششم |
۱۴۰۳/۰۲/۰۵ |
حق دوم شکم: میانه روی در حلال |
|
|
|
۵۸۰۶ | جلسه صد و هفتم |
۱۴۰۳/۰۲/۱۹ |
حق دوم شکم: میانه روی و لزوم تقویت جسم – پیامدهای منفی عدم میانه روی : ۱. سقوط شخصیت انسانی |
|
|
|
۵۸۲۱ | جلسه صد و هشتم |
۱۴۰۳/۰۲/۲۶ |
ادامه بحث از پیامدهای منفی عدم میانه روی – ۱. سقوط شخصیت انسانی – ۲. از بین رفتن جوانمردی – آثار سوء پرخوری |
|
|
|
۵۸۶۱ | جلسه صد و نهم |
۱۴۰۳/۰۶/۲۸ |
آثار جسمی و روحی کم خوری و حد مجاز آن |
|
|
|
۵۸۷۸ | جلسه صد و ده |
۱۴۰۳/۰۷/۱۱ |
لزوم مراقبت در هنگام تشنگی و گرسنگی - سیری مذموم و آثار آن - آثار پرنوشی |
|
|
|
۵۸۹۳ | جلسه صد و یازدهم |
۱۴۰۳/۰۷/۱۸ |
تبیین برخی واژه ها - ۱. «مَكْسَلَة» - ۲. «مَثْبَطَة» - ۳. «المقطعه» - ۴. «مَسْخَفَة» - ۵. «مَجْهَلَة» - ۶. «مَذْهَبَة» |
|
|
|
۵۹۰۵ | جلسه صد و دوازدهم |
۱۴۰۳/۰۷/۲۵ |
حق عورت – بیان کلی – به رسمیت شناخته شدن نیاز جنسی |
|
|
|
۵۹۲۰ | جلسه صد و سیزدهم |
۱۴۰۳/۰۸/۰۲ |
لزوم اعتدال در ارضای غریزه جنسی – قرآن و حفظ فرج |
|
|
|
۵۹۳۵ | جلسه صد و چهاردهم |
۱۴۰۳/۰۸/۰۹ |
راه های کمک به رعایت حق عورت – راه اول (غض بصر) – غض بصر مهم ترین راه حفظ عورت |
|
|
|
۵۹۴۹ | جلسه صد و پانزدهم |
۱۴۰۳/۰۸/۱۶ |
پیامدهای نظر حرام – مهم ترین نتیجه ترک حرام |
|
|
|
۵۹۶۴ | جلسه صد و شانزدهم |
۱۴۰۳/۰۸/۲۳ |
پیامدهای منفی نگاه حرام – ۵. رنج و مشقت – ۶. بیماری عقل |
|
|
|
۵۹۷۳ | جلسه صد و هفدهم |
۱۴۰۳/۰۸/۳۰ |
آثار ترک نگاه حرام |
|
|
|
۵۹۹۱ | جلسه صد و هجدهم |
۱۴۰۳/۰۹/۰۷ |
راه های کمک به رعایت حق عورت – ۲: کثرت یاد مرگ – مرگ اندیشی، نه مرگ هراسی – اهمیت یاد مرگ |
|
|
|
۶۰۰۵ | جلسه صد و نوزدهم |
۱۴۰۳/۰۹/۲۱ |
۲. کثرت یاد مرگ – آثار یاد مرگ |
|
|
|
۶۰۰۹ | جلسه صد و بیستم |
۱۴۰۳/۰۹/۲۸ |
۲. کثرت یاد مرگ – سایر آثار مرگ - ۸. آسان شدن مرگ – ۹. احیای قلب – ۱۰. قناعت |
|
|
|
۶۰۱۹ | جلسه صد و بیست و یکم |
۱۴۰۳/۱۰/۰۵ |
راه های کمک به رعایت حق عورت - ۳. تهدید نفس به عذاب الهی |
|
|
|