پیام تسلیت آیت الله سید مجتبی نورمفیدی به مناسبت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی کرمان

پیام تسلیت آیت الله سید مجتبی نورمفیدی به مناسبت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی کرمان

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

جنایت وحشیانه اذناب شیطان در کرمان که به شهادت جمع زیادی از هموطنان و مجروح شدن بسیاری از مردم شریف انجامید، دل هر انسانی را به درد آورده و تاب و تحمل را می ‏ستاند. بدون تردید این جنایت و جنایات چند روز اخیر در بیروت و دمشق و پیش از آن در غزه مظلوم و قبل از همه اینها در به شهادت رساندن سردار بزرگ سلیمانی عزیز و در طول همه این سال ها از یک اتاق فکر با سردمداری آمریکای جنایتکار و اسرائیل خون آشام سرچشمه گرفته و به وسیله ایادی مزدور آنان به اجرا در آمده است.

آنان که این نقشه‎ های شوم را در سر پرورانده و می پرورانند، با آنکه بارها امت مسلمان و بیدار و انقلابی را در ایران و محور مقاومت آزموده اند، اما گرفتار در توهم باطل خویش باز هم به تجربه های شکست خورده پناه برده، غافل از آن که راه به جایی نخواهند برد و اضمحلال آنها قطعی است. این وعده خداوند است که در آن تخلف راه ندارد.

ضمن عرض تسلیت به منجی کل و مصلح موعود حضرت ولی عصر(عج) و رهبر معظم انقلاب و عموم ملت ایران به ویژه خانواده های گرانقدر شهیدان این حادثه دردناک و آرزوی شفای عاجل مجروحان، امیدوارم مسئولان امر با سرعت عوامل پیدا و پنهان این جنایت را شناسایی و به سزای اعمال ننگین خود برسانند و با مراقبت بیشتر از وقوع چنین جنایاتی جلوگیری نمایند.‎

قم – سید مجتبی نورمفیدی
۱۴۰۲/۱۰/۱۴