۲۰۳۷ | جلسه اول |
۱۴/۰۶/۱۳۹۷ |
مقدمه اول: امکان سنجی فقه سیاسی |
|
|
|
۲۰۳۸ | جلسه دوم |
۰۴/۰۷/۱۳۹۷ |
مقدمه اول: امکان سنجی فقه سیاسی |
|
|
|
۲۰۳۹ | جلسه سوم |
۱۰/۰۷/۱۳۹۷ |
مقدمات_ مقدمه دوم: امکان سنجی قواعد فقه سیاسی مقدمه سوم: مصادر قواعد فقه سیاسی |
|
|
|
۲۰۴۰ | جلسه چهارم |
۱۱/۰۷/۱۳۹۷ |
مقدمات- مقدمه چهارم: فوائد قواعد فقه سیاسی مقدمه پنجم: امکان افزایش قواعد فقه سیاسی _ پیشینه قاعده تقیه |
|
|
|
۲۰۴۱ | جلسه پنجم |
۱۷/۰۷/۱۳۹۷ |
معنای لغوی و اصطلاحی تقیه |
|
|
|
۲۰۴۲ | جلسه ششم |
۱۸/۰۷/۱۳۹۷ |
لزوم توجه به امور هشتگانه در تعریف _تقیه نزد اهل سنت |
|
|
|
۲۰۴۳ | جلسه هفتم |
۲۴/۰۷/۱۳۹۷ |
تعریف برگزیده در تقیه_ بررسی کلام محقق خویی |
|
|
|
۲۰۴۴ | جلسه هشتم |
۰۱/۰۸/۱۳۹۷ |
تعریف تقیه_ (تبیین ضرر)_ بررسی نسبت تقیه با سه عنوان |
|
|
|
۲۰۴۵ | جلسه نهم |
۰۲/۰۸/۱۳۹۷ |
نسبت بین تقیه با اکراه و اضطرار و توریه_تقسیمات اربعه امام(ره) در تقیه |
|
|
|
۲۰۴۶ | جلسه دهم |
۲۲/۰۸/۱۳۹۷ |
ادله مشروعیت تقیه_ دلیل اول: کتاب(آیه اول) |
|
|
|
۲۰۴۷ | جلسه یازدهم |
۲۳/۰۸/۱۳۹۷ |
ادله مشروعیت تقیه_ دلیل اول: کتاب(آیات دوم تا ششم) |
|
|
|
۲۰۴۸ | جلسه دوازدهم |
۲۹/۰۸/۱۳۹۷ |
ادله مشروعیت تقیه_ دلیل اول: آیات_ بررسی شمول آیات از جهات چهارگانه، دلیل دوم: روایات |
|
|
|
۲۰۴۹ | جلسه سیزدهم |
۳۰/۰۸/۱۳۹۷ |
ادله مشروعیت تقیه_ دلیل دوم: روایات_ بررسی شمول روایات از جهات چهارگانه |
|
|
|
۲۰۵۰ | جلسه چهاردهم |
۰۶/۰۹/۱۳۹۷ |
ادله مشروعیت تقیه_ دلیل سوم و چهارم و پنجم - و بررسی شمول آنها |
|
|
|
۲۰۵۱ | جلسه پانزدهم |
۰۷/۰۹/۱۳۹۷ |
بررسی اشکالات مشروعیت تقیه -اشکال اول و دوم |
|
|
|
۲۰۵۲ | جلسه شانزدهم |
۱۳/۰۹/۱۳۹۷ |
مشروعیت قاعده تقیه_ بررسی اشکال سوم و چهارم |
|
|
|
۲۰۵۳ | جلسه هفدهم |
۱۴/۰۷/۱۳۹۷ |
ادامه اشکالات مشروعیت تقیه_ تقیه به حسب حکم تکلیفی |
|
|
|
۲۰۵۴ | جلسه هجدهم |
۲۱/۰۹/۱۳۹۷ |
تفاوت کلام شیخ و محقق خویی_ قلمرو تقیه از جهات مختلف |
|
|
|
۲۰۵۵ | جلسه نوزدهم |
۲۷/۰۹/۱۳۹۷ |
قلمرو تقیه_ جهت دوم: مورد اول تا چهارم_ ادله و بررسی آن |
|
|
|
۲۰۵۶ | جلسه بیستم |
۲۸/۰۷/۱۳۹۷ |
قلمرو تقیه_ جهت دوم: مورد پنجم_ مورد ششم(دو طایفه روایات) |
|
|
|
۲۰۵۷ | جلسه بیست و یکم |
۰۴/۱۰/۱۳۹۷ |
قلمرو تقیه_ جهت دوم: مورد ششم(جمع بین روایات_ طریق اول و دوم) |
|
|
|
۲۰۵۸ | جلسه بیست و دوم |
۰۵/۱۰/۱۳۹۷ |
قلمرو تقیه_ جهت دوم: مورد ششم_بررسی طرق سهگانه جمع |
|
|
|
۲۰۵۹ | جلسه بیست و سوم |
۱۲/۱۰/۱۳۹۷ |
قلمرو تقیه_ جهت دوم: مورد ششم_ طریق چهارم و و پنجم و ششم جمع بین روایات و بررسی آنها |
|
|
|
۲۰۶۰ | جلسه بیست و چهارم |
۱۲/۱۰/۱۳۹۷ |
قلمرو تقیه_ جهت دوم: حق در مورد ششم_ مورد هفتم( برائت از امیرالمؤمنین(ع)) |
|
|
|
۲۰۶۱ | جلسه بیست و پنجم |
۱۸/۱۰/۱۳۹۷ |
قلمرو تقیه_ جهت دوم: مورد هفتم( برائت از امیرالمؤمنین _کلام محقق خوئی (بخش اول) و بررسی آن |
|
|
|
۲۰۶۲ | جلسه بیست و ششم |
۱۹/۱۰/۱۳۹۷ |
قلمرو تقیه_ جهت دوم: بخش دوم کلام محقق خویی و بررسی آن _ کلام امام خمینی(ره) درباره مورد هفتم (برائت از امیرالمؤمنین) |
|
|
|
۲۰۶۳ | جلسه بیست و هفتم |
۲۵/۱۰/۱۳۹۷ |
قلمرو تقیه_ جهت سوم: بررسی اعتبار قید عدم مندوحه_ اقوال_تنقیح موضوع |
|
|
|
۲۰۶۴ | جلسه بیست و هشتم |
۲۶/۱۰/۱۳۹۷ |
قلمرو تقیه_ جهت سوم: بررسی اعتبار قید عدم مندوحه_ بررسی قول اول و دوم و سوم |
|
|
|
۲۰۶۵ | جلسه بیست و نهم |
۰۲/۱۱/۱۳۹۷ |
قلمرو تقیه_ جهت سوم: بررسی اعتبار قید عدم مندوحه_بررسی قول چهارم(شیخ انصاری) |
|
|
|
۲۰۶۶ | جلسه سی ام |
۰۳/۱۱/۱۳۹۷ |
قلمرو تقیه_ جهت سوم: بررسی اعتبار قید عدم مندوحه_ ادامه بررسی قول چهارم(شیخ انصاری) |
|
|
|
۲۰۶۷ | جلسه سی و یکم |
۰۹/۱۱/۱۳۹۷ |
قلمرو تقیه_ جهت سوم: بررسی اعتبار عدم مندوحه_ قول پنجم(امام خمینی) |
|
|
|
۲۰۶۸ | جلسه سی و دوم |
۱۰/۱۱/۱۳۹۷ |
قلمرو تقیه_ جهت سوم: بررسی اعتبار عدم مندوحه_ قول پنجم( امام خمینی(ره)) |
|
|
|
۲۰۶۹ | جلسه سی و سوم |
۱۶/۱۱/۱۳۹۷ |
قلمرو تقیه_ جهت سوم: بررسی اعتبار عدم مندوحه قول پنجم(امام خمینی)_ حمل روایات لزوم اعمال حیله بر استحباب |
|
|
|
۲۰۷۰ | جلسه سی و چهارم |
۱۷/۱۱/۱۳۹۷ |
قلمروتقیه_ جهت سوم: بررسی اعتبار عدم مندوحه_ کلام محقق بجنوردی و بررسی آن_ تفصیل محقق خویی و بررسی آن |
|
|
|
۲۰۷۱ | جلسه سی و پنجم |
۳۰/۱۱/۱۳۹۷ |
قلمرو تقیه_ جهت چهارم: بررسی اعتبار و خوف ضرردر انواع تقیه |
|
|
|
۲۰۷۲ | جلسه سی و ششم |
۰۱/۱۲/۱۳۹۷ |
قلمرو تقیه: جهت چهارم: بررسی تقیید مشروعیت تقیه به زمان شوکت عامه_ جهت پنجم: جریان تقیه در موضوعات |
|
|
|
۲۰۷۳ | جلسه سی و هفتم |
۰۷/۱۲/۱۳۹۷ |
قلمرو تقیه_ جهت پنجم: مشروعیت تقیه در موضوعات_ بررسی ادله |
|
|
|
۲۰۷۴ | جلسه سی و هشتم |
۰۸/۱۲/۱۳۹۷ |
قلمرو تقیه_ جهت ششم، هفتم، هشتم، نهم. |
|
|
|
۲۰۷۵ | جلسه سی و نهم |
۱۴/۱۲/۱۳۹۷ |
آثار تقیه(حکم وضعی)_ چارچوب کلی بحث_ مقام اول: بررسی صحت و فساد عمل در صورت ترک تقیه |
|
|
|
۲۰۷۶ | جلسه چهلم |
۱۵/۱۲/۱۳۹۷ |
آثار تقیه( حکم وضعی)_ مقام اول: آیا ترک تقیه موجب فساد عمل است؟ |
|
|
|
۲۰۷۷ | جلسه چهل و یکم |
۲۱/۱۲/۱۳۹۷ |
آثار تقیه، حکم وضعی- مقام اول: آیا ترک تقیه موجب فساد عمل است؟ |
|
|
|
۲۰۷۸ | جلسه چهل و دوم |
۲۰/۰۱/۱۳۹۸ |
آثار تقیه( حکم وضعی)، مقام اول: آیا ترک تقیه موجب فساد عمل است؟ |
|
|
|
۲۰۷۹ | جلسه چهل و سوم |
۲۷/۰۱/۱۳۹۸ |
آثار تقیه(حکم وضعی)مقام اول: آیا ترک تقیه موجب فساد عمل است؟ |
|
|
|
۲۰۸۰ | جلسه چهل و چهارم |
۰۳/۰۲/۱۳۹۸ |
آثار تقیه(حکم وضعی)- مقام دوم_ جهت اول: اجزاء _ اقوال |
|
|
|
۲۰۸۱ | جلسه چهل و پنجم |
۰۴/۰۲/۱۳۹۸ |
آثار تقیه(حکم وضعی)_مقام دوم_جهت اول: اجزاء_بررسی طائفه اول از روایات_ حدیث رفع |
|
|
|
۲۰۸۲ | جلسه چهل و ششم |
۱۰/۰۲/۱۳۹۸ |
آثار تقیه(حکم وضعی)_ مقام دوم_ جهت اول: اجزاء بررسی طائفه اول از روایات_ روایت دوم و سوم و چهارم |
|
|
|
۲۰۸۳ | جلسه چهل و هفتم |
۱۱/۰۲/۱۳۹۸ |
آثار تقیه(حکم وضعی)_ مقام دوم جهت اول: اجزاء_ بررسی طایفه دوم از روایات_ روایات اول و دوم |
|
|
|
نظرات